- Domov
- Pobytové balíčky
- Rodinná lyžovačka na Orave
Rodinná lyžovačka na Orave
Prijmite pozvanie na nezabudnuteľnú lyžovačku na Orave. Okrem nádherného prostredia si užijete aj skvelú lyžovačku na upravenej zjazdovke len pár metrov od rezortu. Čaká na Vás ubytovanie v štýlových domčekoch, vynikajúca gastronómia, relax vo wellness centre a ski pasy do blízkeho strediska SKI centrum Brezovica, kde si užijete lyžovačku na 950m zjazdovke pre začiatočníkov a 650 m zjazdovke pre pokročilých lyžiarov či snowboardistov. Deti sa určite zabavia aj počas sánkovačky na svahu. Pre ešte väčší komfort Vám zabezpečíme pohodlnú dopravu na svah našim ski busom.
Objavte čaro nášho rezortu a strávte s rodinou aktívnu dovolenku plnú pohody a krásnych spomienok.
Dieťa do 3 rokov bez nároku na lôžko má ubytovanie grátis.
Pobytový balík je platný v termíne od 2.1. do 31.3.2026 od 2 nocí.
Upozornenie, hosťovi nevzniká finančné alebo nefinančné právo na kompenzáciu ceny ski pasu v prípade nevyhovujúcich snehových podmienok v Ski Centre Brezovica počas jeho pobytu.
V cene
- Ubytovanie v Garden Hotel & Resort Oravský Háj**** vo vybranej izbe s večerou a raňajkami
- Bohatý výber jedál na raňajky a večeru vo forme bufetových stolov pripravené z čerstvých lokálnych surovín (v prípade nižšej obsadenosti servírovaná večera)
- Celodenné skipassy pre všetky osoby v SKI centre Brezovica (počas celého pobytu)
- Mini degustácia vín z vinárstva Chateau GRAND BARI v cene pobytu 1x za pobyt
- Neobmedzený vstup do saunového sveta
- Neobmedzený vstup do bazéna a vírivky (vnútorný bazén v celoročnej prevádzke s teplotou vody 28°C)
- Preprava ski busom z rezortu do SKI centra Brezovica a späť
- Zapožičanie saní a bobov pre deti,
- Herňa s biliardom, stolným tenisom, stolným futbalom
- Fitness centrum
- Parkovanie
- Wi-Fi pripojenie v celom rezorte
- Welcome drink
Storno podmienky
1. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 30 až 7 dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 30 % z dohodnutej ceny objednaných služieb.
2. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 6 až 3 dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 60 % z dohodnutej ceny objednaných služieb.
3. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 2 a menej dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny objednaných služieb.
4. V prípade zrušenia rezervácie pobytu klientom pri skupinových rezerváciách:
a. v lehote 30 až 14 dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovaťklientovi storno poplatok vo výške 30% z dohodnutej ceny objednaných služieb,
b. v lehote 13 až 4 dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 50% z dohodnutej ceny objednaných služieb,
c. v lehote 3 a menej dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny objednaných služieb.
5. Pri výraznom znížení reálneho počtu osôb oproti objednanému počtu osôb siPrevádzkovateľ vyhradzuje právo prehodnotiť výšku poskytnutej zľavy.
6. Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak:
a. nastane udalosť vyššej moci alebo nastanú iné okolnosti, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá, v dôsledku ktorých sa plnenie zmluvných povinností stane nemožným,
b. klient pri rezervácii izby v Hoteliuviedol zavádzajúce alebo nepravdivé údaje týkajúce sa podstatných skutočností pre uzavretie zmluvy,
c. Prevádzkovateľ sa odôvodnene domnieva, že využitie služieb Prevádzkovateľa by mohlo ohroziť prevádzku Hotela, bezpečnosť tretích osôb, alebo vážnosť a dobré meno Prevádzkovateľa a Hotela.
7. Pri odstúpení od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa nemá klient nárok na odstupné, kompenzáciu ani náhradu škody.