- Domov
- Pobytové balíčky
- Čarovný silvestrovský pobyt
Čarovný silvestrovský pobyt
Užite si skvelú silvestrovskú zábavu s hudobnou skupinou Ščamba v obľúbenom rezorte Oravský Háj.
Privítajte Nový rok 2026 v našej spoločnosti a v nádhernom prostredí oravskej prírody. Pre dospelých hostí sme pripravili bohatý zábavný a hudobný program so skupinou Ščamba a samozrejme, nezabudli sme ani na deti. Pre nich máme pripravenú detskú mini-disco a šikovných animátorov, ktorí deťom pripravia bohatý program.
Zažite lyžovačku a sánkovačku v Ski centre Brezovica potom si oddýchnite v našom pokojnom wellness centre.
Upozornenie, hosťovi nevzniká finančné alebo nefinančné právo na kompenzáciu ceny ski pasu v prípade nevyhovujúcich snehových podmienok v SKI centre Brezovica počas jeho pobytu.
Dieťa do 3 rokov bez nároku na lôžko má ubytovanie grátis.
Balík je platný v termíne 29.12.2025 - 02.01.2026 na minimálne 3 noci.
V cene
- Ubytovanie v Garden Hotel & Resort Oravský Háj**** vo vybranej izbe s večerou a raňajkami
- Bohaté raňajky a večere počas celého pobytu
- Slávnostná Silvestrovská večera, Ohňostroj
- Silvestrovský program s hudobnou skupinou Ščamba
- Kúzelnícke vystúpenie pre deti aj dospelých
- Tombola so zaujímavými cenami
- Novoročný brunch a punč
- 1-dňový skipass do SKI centra Brezovica pre všetky ubytované osoby GRÁTIS
- Neobmedzený vstup do bazéna a vírivky (vnútorný bazén v celoročnej prevádzke s teplotou vody 28°C)
- Neobmedzený vstup do saunového sveta
- Herňa s biliardom, stolným tenisom, stolným futbalom
- Fitness centrum
- Parkovanie
- Wifi pripojenie v celom rezorte
Storno podmienky
1. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 30 až 7 dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 30 % z dohodnutej ceny objednaných služieb.
2. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 6 až 3 dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 60 % z dohodnutej ceny objednaných služieb.
3. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 2 a menej dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny objednaných služieb.
4. V prípade zrušenia rezervácie pobytu klientom pri skupinových rezerváciách:
a. v lehote 30 až 14 dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovaťklientovi storno poplatok vo výške 30% z dohodnutej ceny objednaných služieb,
b. v lehote 13 až 4 dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 50% z dohodnutej ceny objednaných služieb,
c. v lehote 3 a menej dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny objednaných služieb.
5. Pri výraznom znížení reálneho počtu osôb oproti objednanému počtu osôb siPrevádzkovateľ vyhradzuje právo prehodnotiť výšku poskytnutej zľavy.
6. Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak:
a. nastane udalosť vyššej moci alebo nastanú iné okolnosti, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá, v dôsledku ktorých sa plnenie zmluvných povinností stane nemožným,
b. klient pri rezervácii izby v Hoteliuviedol zavádzajúce alebo nepravdivé údaje týkajúce sa podstatných skutočností pre uzavretie zmluvy,
c. Prevádzkovateľ sa odôvodnene domnieva, že využitie služieb Prevádzkovateľa by mohlo ohroziť prevádzku Hotela, bezpečnosť tretích osôb, alebo vážnosť a dobré meno Prevádzkovateľa a Hotela.
7. Pri odstúpení od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa nemá klient nárok na odstupné, kompenzáciu ani náhradu škody.