- Domov
- Pobytové balíčky
- Rozprávkové Vianoce
Rozprávkové Vianoce
Užite si rozprávkové Vianoce v zasneženom prostredí zimnej oravskej prírody.
Najkrajšie sviatky v roku sú už za dverami. Zbavte sa vianočného stresu, bez varenia a upratovania a užite si pokoj a pohodu v našom rezorte, my sa o všetko postaráme. Uvidíte, že sviatky mimo domova plné oddychu a rodinných aktivít majú svoje čaro.
Zažite lyžovačku a sánkovačku v Ski centre Brezovica potom si oddýchnite v našom pokojnom wellness centre. Upozornenie, hosťovi nevzniká finančné alebo nefinančné právo na kompenzáciu ceny ski pasu v prípade nevyhovujúcich snehových podmienok v SKI centre Brezovica počas jeho pobytu.
Dieťa do 3 rokov bez nároku na lôžko má ubytovanie grátis.
Balík je platný v termíne 23.12. - 28.12.2025 na minimálne 3 noci.
V cene
- Ubytovanie v Garden Hotel & Resort Oravský Háj**** vo vybranej izbe s večerou a raňajkami
- Bohaté raňajky a večere počas celého pobytu
- Slávnostné štedrovečerné menu
- Živý Vianočný stromček priamo vo vašej izbe, ktorý si sami ozdobíte (ozdoby budú k dispozícií)
- Vianočný darček
- 1-dňový skipass do SKI centra Brezovica pre všetky ubytované osoby GRÁTIS
- Neobmedzený vstup do bazéna a vírivky (vnútorný bazén v celoročnej prevádzke s teplotou vody 28°C)
- Neobmedzený vstup do saunového sveta
- Herňa s biliardom, stolným tenisom, stolným futbalom
- Fitness centrum
- Parkovanie
- Wifi pripojenie v celom rezorte
Storno podmienky
1. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 30 až 7 dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 30 % z dohodnutej ceny objednaných služieb.
2. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 6 až 3 dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 60 % z dohodnutej ceny objednaných služieb.
3. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 2 a menej dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny objednaných služieb.
4. V prípade zrušenia rezervácie pobytu klientom pri skupinových rezerváciách:
a. v lehote 30 až 14 dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovaťklientovi storno poplatok vo výške 30% z dohodnutej ceny objednaných služieb,
b. v lehote 13 až 4 dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 50% z dohodnutej ceny objednaných služieb,
c. v lehote 3 a menej dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny objednaných služieb.
5. Pri výraznom znížení reálneho počtu osôb oproti objednanému počtu osôb siPrevádzkovateľ vyhradzuje právo prehodnotiť výšku poskytnutej zľavy.
6. Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak:
a. nastane udalosť vyššej moci alebo nastanú iné okolnosti, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá, v dôsledku ktorých sa plnenie zmluvných povinností stane nemožným,
b. klient pri rezervácii izby v Hoteliuviedol zavádzajúce alebo nepravdivé údaje týkajúce sa podstatných skutočností pre uzavretie zmluvy,
c. Prevádzkovateľ sa odôvodnene domnieva, že využitie služieb Prevádzkovateľa by mohlo ohroziť prevádzku Hotela, bezpečnosť tretích osôb, alebo vážnosť a dobré meno Prevádzkovateľa a Hotela.
7. Pri odstúpení od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa nemá klient nárok na odstupné, kompenzáciu ani náhradu škody.