- Domov
- Pobytové balíčky
- Jesenné prázdniny plné zážitkov
Jesenné prázdniny plné zážitkov
Aj napriek tomu, že obľúbené letné prázdniny sú definitívne preč, čaká nás ďalšie krásne obdobie roka – farebná jeseň. Počas jesenných prázdnin si môžete s rodinou užiť dovolenku v obľúbenom rezorte Oravský Háj, ktorý ponúka množstvo aktivít a zážitkov aj počas jesenných mesiacov.
Okrem toho, že sa areál rezortu sfarbí do krásnych jesenných farieb, máme pre Vás pripravený bohatý animačný program pre deti aj dospelých. Už pri príchode Vás potešíme malým darčekom na izbe, počas pobytu sa môžete tešiť na zaujímavý denný program ako lampiónový sprievod, výroba šarkanov či masiek, nesmie chýbať vyrezávanie tekvíc a kreatívne tvorivé dielne s keramikárom.
Nezabudli sme ani na dospelých a pripravili sme pre nich nerušený degustačný večer vín Chateau GRAND BARI sprevádzaný živou hudbou. Okrem toho počas celého pobytu môžete relaxovať v našom wellness centre s bazénom, vírivkou a saunovým svetom.
Samozrejmosťou je možnosť nezabudnuteľnej jazdy na koni alebo zapožičanie horských bicyklov či e-bikov pre aktívnych hostí, ktorí túžia spoznávať krásy Oravy z množstva cyklotrás.
Zaujala nás naša bohatá ponuka na jeseň? Tak neváhajte dlho a rezervujte si svoju jesennú dovolenku v Oravskom Háji čo najskôr.
*Pobytový balík s deťmi GRÁTIS, zahŕňa ubytovanie pre deti grátis do 13,99 rokov. Počas pobytu majú deti ubytovanie grátis, ostatné služby vrátane polpenzie sú zarátané v cene balíka.
Balík je platný v termíne 30.10. - 02.11.2025 na minimálne 2 noci.
*upozornenie, program je len od piatka do nedele
V cene
- Ubytovanie v Garden Hotel & Resort Oravský Háj**** vo vybranej izbe s večerou a raňajkami
- Bohaté raňajky s ukážkovým varením pre našich najmenších a večere počas celého pobytu
- Bohatý animačný program pre deti aj dospelých - lampiónový sprievod, výroba šarkanov a masiek, tvorivé dielne s keramikárom, vyrezávanie tekvíc, mini disko, degustačný večer vín Chateau GRAND BARI sprevádzaný živou hudbou
- Rodinný zábavný kvíz pre dospelých
- Detské kino každý podvečer
- Neobmedzený vstup do bazéna a vírivky (vnútorný bazén v celoročnej prevádzke s teplotou vody 28°C)
- Neobmedzený vstup do saunového sveta + saunové rituály pre deti a dospelých
- Neskorý check-out
- Možnosť využiť wellness v deň odchodu
- Herňa s biliardom, stolným tenisom, stolným futbalom
- Fitness centrum
- Parkovanie
- Wifi pripojenie v celom rezorte
Storno podmienky
1. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 30 až 7 dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 30 % z dohodnutej ceny objednaných služieb.
2. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 6 až 3 dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 60 % z dohodnutej ceny objednaných služieb.
3. V prípade zrušenia rezervácie pobytu individuálnym klientom v lehote 2 a menej dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny objednaných služieb.
4. V prípade zrušenia rezervácie pobytu klientom pri skupinových rezerváciách:
a. v lehote 30 až 14 dní pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovaťklientovi storno poplatok vo výške 30% z dohodnutej ceny objednaných služieb,
b. v lehote 13 až 4 dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 50% z dohodnutej ceny objednaných služieb,
c. v lehote 3 a menej dni pred dohodnutým dňom príjazdu klienta, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať klientovi storno poplatok vo výške 100% z dohodnutej ceny objednaných služieb.
5. Pri výraznom znížení reálneho počtu osôb oproti objednanému počtu osôb siPrevádzkovateľ vyhradzuje právo prehodnotiť výšku poskytnutej zľavy.
6. Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak:
a. nastane udalosť vyššej moci alebo nastanú iné okolnosti, za ktoré Prevádzkovateľ nezodpovedá, v dôsledku ktorých sa plnenie zmluvných povinností stane nemožným,
b. klient pri rezervácii izby v Hoteliuviedol zavádzajúce alebo nepravdivé údaje týkajúce sa podstatných skutočností pre uzavretie zmluvy,
c. Prevádzkovateľ sa odôvodnene domnieva, že využitie služieb Prevádzkovateľa by mohlo ohroziť prevádzku Hotela, bezpečnosť tretích osôb, alebo vážnosť a dobré meno Prevádzkovateľa a Hotela.
7. Pri odstúpení od zmluvy zo strany Prevádzkovateľa nemá klient nárok na odstupné, kompenzáciu ani náhradu škody.